9 Haziran 2014 Pazartesi

Ayrılmaz İkililer Artık Bir Arada :)


Merhaba. Biz gençler kulaklıkları yanımızdan hiç ayırmayız. Hep yanımızda taşırız ama karışır. Bu yüzden düzgünce katlayıp kulaklığımızı ve telefonumuzu koyabileceğimiz bir kılıf. Tamamen benim tasarımım. Elimdeki kalıplarla ve kendi ölçülerimle yaptım bunu. Buyurun buda kalıbım;


Telefonların boyutları değişebiliyor. Bu yüzden benim yaptığım gibi kendi telefonunuzun uzunluğunu ölçün (resimdeki telefon benim değil :D ). Atıyorum telefonunuzun genişliği 10 cm ise siz keçeden 14 cm kesin. 15 cm ise 19 cm, yani uzunluğunun 4 fazlasını kesin yoksa diktikten sonra telefon o kılıfa girmez, giremez.

Daha sonra iki eşit parça kesin. Bir kare kesin. Bir çiçek ve bir yuvarlak. Dikin, dikin dikin ve bitmiş olacak. 

Bu anlattığım benim telefon kılıfım ama siz daha bir çok değişik şeyler yapabilirsiniz.

...Sevgiyle kalın... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder