23 Haziran 2014 Pazartesi

Benim CENNET dediğim yer: Eminönü


Burada bahsettiğim Gülhane parkı gezimizden sonra Eminönü'ne gittik. Başlıkta da bahsettiğim gibi burası benim için bir CENNET. Oraya gittiğimde kendimi kaybediyorum. Her şeyi almak istiyorum. Tabii ihtiyacım olanları alıyorum sadece. Ben her yeri gezdim sizde bir bakın daha sonra ben neler aldığımı göstereceğim...

































Bizim balıklarımız var. Babam çöpçü istediği için balıkçıya da bir uğradık. Yukarıdaki akvaryum aksesuarları dikkatimi çekti ve çok hoşuma gittiler.

Böyle işte. Eminönü turumuz bu kadar. Annemin aldıkları:


Pikelik kumaş...


Bebek yelekleri için ip...

Ablamın aldığı çanta:


Ve benim aldıklarım:


Boyunluk aldım kendime. Paketin üzerinde 9.99 TL yazsada ben bunu 3.50 TL ye aldım...


Burada çanta için hazırladığım balıklar vardı. O çanta için mavi renk keçe aldım. Ve bir de kırmızı keçe aldım. İkisi de ayrı ayrı yerden alındığı için 1 metre mavi keçe 5 Tl, 1 metre kırmızı keçe 4 TL idi...


Bu bir paket inci 2 TL...


Cüzdanlarım için çıt çıt aldım. Bu da 1.50 TL...


İki tane püskül 50 Kr...


Vee kaktüsüm. Dikensiz bir kaktüs. Turuncu turuncu çok güzel. Bu kaktüsün 1 tanesi 3 TL, iki tanesi 5TL. Ablamda bunun sarısını aldı.

Yorucu ama muhteşem bir geziydi bu :D







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder