16 Haziran 2014 Pazartesi

Bitti bitecek derken...

Merhaba. Daha bitmeyen ama bitti sayılan çantamın bir kısmını anlatacağım. Bu aralar Eminönü'ne gitmek gibi bir niyetim var. Oradan yine büyük keçe alıp çanta yapmayı düşünüyorum. Dedim boş boş durmayayım ben üstünü nasıl süsleyeceğime karar vereyim dedim. Deniz teması seçtim. Kendi kafamda kurguladım. Mavi keçe üzerine balık ve yosunlar koyacağım. İşte o balık ve yosunlar...


Balığın yüzeyi turuncu.


Üzerindeki detaylar beyaz veya krem rengi.


Yosunsuz deniz olur mu? Onları da çizin.


Ve hepsini kesin.



Yosunlar az gelince ben kendimde çizdim bir kaç tane.


Balığın parçalarını ilk olarak bir yerleştirin yamuk filan varsa düzeltin öyle dikin.


Diktikten sonra göz bebeğini ve ağzını da dikin ve balığınız bitsin.


Bu da kalıbı...

Üstündeki detaylar şimdilik bu kadar. Eğer bir şey görürsem ve beğenip yaparsam sizinle de paylaşırım.

...Hep mutlu ve umutlu olun...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder