24 Haziran 2014 Salı

Bu Kadar Gezmek Yeter :D


Bu kadar gezmek yeter. Biraz iş yapalım. Bu anahtarlık parça keçeleri kalanlar için süper bir fikir aslında. Benim tasarımım sayılır aslında. 


Ben de bu resimde gördüm. Ama benim o kadar küçük parçalarım vardı ki böyle şekiller kesemedim ve yuvarlak yaptım. En büyük parçama bile çay bardağı ile yuvarlak çizdim. Onun üzerine bu şekilleri diktim.


Yuvarlak kesin...


Keçelerden şekiller kesip dikmeden önce bir araya getirin ve resmini çekin. Dikerken karıştırırsanız ona bakarsınız...


Dikerken şekillerin uçları çıkarsa kesin...


Avuç kadar bir yuvarlak elde edeceksiniz...


Bir kurdele kesin ve dikin...


Anahtarlığınız hazır...

Geri dönüşümlü ve kolay. Kendinize ve sevdiklerinize hediye edebilirsiniz...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder