29 Haziran 2014 Pazar

Buzdolabı Magnetleri...


Ramazan Ayına girdik. Allah hepimiz tuttuğu oruçları kabul etsin.

Oruç tutarken hep canım sıkılır benim. Can sıkıntısından da neler çıkar neler. Kafamda kurgulayıp işe koyulurum. Komşumuzdan aldığım birkaç mıknatısı da hemen değerlendirdim. Çok hoşuma gitti bunlar. Daha da devamı gelecek. Şimdilik iki tanesini sizlere anlatayım...

İlk olarak bebişimi yaptım. Buyurun yapım aşamaları;










Bende sıcak silikon olmadığı için mıknatısı böyle içine attım...







Dolabımızı süsledi :) 


Kalıbı da budur...

İkinci olarak yaptığım cupcakeğin yapım aşamaları;












Bebeğin yanında yer aldıı :)


Kalıp...

Hepinize sevdiklerinizle birlikte mutlu mesut bir hayat ve sabırlı şekilde geçen bir Ramazan Ayı diliyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder