19 Haziran 2014 Perşembe

Yıldız çiçeğim


Çok uğraştım ben buna. Çok uğraşınca yoruldum tabiki. Bir araya makineye bağladım. Tuttur, kes, dik, kopar, bağla derken beynim bulandı. Bunu yine bir çanta da kullanmak istiyorum. Kuran çantası da olabilir bu. Yapımı zor. Bunu size kesin söyleyeyim. Ya da ben ilk defa yaptığım için böyle hissedebilirim.


Yaprakları için bir arkadaş beşgenlerden oluşuyor dedi de inanmadım. Meğer gerçekten öyleymiş. Üç boyumuz var elimizde. Büyük, orta ve küçük.


Kalıbı keçeye sabitle veya çiz, kes. Büyüklerden 10, orta boydan resimde 8 tane var ama sonradan 2 tane daha ekledim. Yani 10 orta boy olması lazım. Küçüklerden de resimde 6 gözüküyor ama sonradan 4 tane daha ekledim. Yani 10 tane de küçük lazım.

Kısaca;
10 büyük boy
10 orta boy 
10 küçük boy


Resimdeki gibi katlayıp ister yapıştırın ister dikin. Ben diktim ve daha sağlam olduğuna inanıyorum.


Bir avuç dolusu yaprak elde etmiş olacaksınız.


Yuvarlak kesin bir tane..


Ve başlayın dizmeye.


İki yaprağın ortasına bir tane gelecek şekilde dikin. 3 katı da diktikten sonra ortaya dikişler gözükmesin diye tohum kısmını ekleyin. 


Avucunuz kadar bir çiçek elde etmiş olacaksınız.

...Güle güle kullanııııın...

Soru ve yorumlarınızı bekliyorumm











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder